1Kracht hecht veel waarde aan professionele, zorgvuldige en respectvolle dienstverlening. Desondanks kan het
voorkomen dat je als cliënt niet tevreden bent over de coaching of over de manier waarop je bent behandeld.
In deze klachtenregeling lees je hoe je een klacht kunt melden en wat je van ons kunt verwachten in de
afhandeling.
Deze klachtenregeling is van toepassing op alle diensten van 1Kracht Coaching, Training & Advies en 1Kracht
ADHD Coaching voor vrouwen.
1Kracht is aangesloten bij beroepsorganisatie St!r en handelt conform de Beroepscode voor Professionele
Coaching.
● De coach (houding, communicatie of bejegening)
● De inhoud of uitvoering van de coachings- of begeleidingsactiviteiten
● De zakelijke of organisatorische kant van de dienstverlening
Stap 1 – Bespreekbaar maken
Bespreek je klacht zo snel mogelijk met de coach. In een open gesprek wordt gekeken of er gezamenlijk een
oplossing gevonden kan worden.
Stap 2 – Schriftelijke klacht
Lukt het niet om er samen uit te komen? Dan kun je een schriftelijke klacht indienen per e-mail naar
marga@1kracht.nl met vermelding van:
● Je naam en contactgegevens
● De datum van indiening
● Een duidelijke omschrijving van de klacht
● De datum en aard van het voorval
● Indien mogelijk: wat je verwacht als oplossing
Je ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst. Binnen 4 weken ontvang je een schriftelijke
reactie met een voorstel tot afhandeling.
Indien we er samen niet uitkomen, kun je jouw klacht voorleggen aan de klachtencommissie van St!r. Dit is een
onafhankelijke procedure volgens het Reglement Klachtenbehandeling van St!r, waarin de klacht door een
externe commissie wordt beoordeeld.
Voorwaarden:
● Je hebt de interne procedure volledig doorlopen
● De klacht wordt binnen 6 maanden na het voorval ingediend bij St!r
Contactgegevens St!r:
Website: www.stir.nu
E-mail: info@stir.nu
● Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld
● Dossiers worden gedurende de klachtenafhandeling zorgvuldig bewaard
● De uitkomst wordt schriftelijk vastgelegd
● Klachten worden gebruikt om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren
Gegevens over klachten worden tot maximaal 2 jaar na afhandeling bewaard, tenzij een wettelijke verplichting
anders voorschrijft.
Deze klachtenregeling treedt in werking op 22 september 2025 en wordt gepubliceerd op de website van 1Kracht.
Bij wijzigingen zal een aangepaste versie beschikbaar worden gesteld.
Wil je kennismaken of heb je een vraag?
Laat hieronder je bericht achter. Ik reageer doorgaans binnen twee werkdagen.